• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Mitt spelmissbruk.

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 929
Mottagna reaktioner
1 050
Poäng
867
Tack vare jämkningen så kan jag numera klara mig på 100.000.
Då har jag alla privata skulder reglerade innan det här året är slut.

Hur fan jag ska få tag på 100.000 vete fåglarna. Men nu är det som sagt väldigt nära.
Om du har tid och lust nån gång kan du väl vara snäll och skicka ett PM till mig och förklara exakt hur det funkar? Kan hjälpa mig med eventuellt. Som tack ska jag klura ut nåt till dig.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 397
Mottagna reaktioner
13 471
Poäng
8 917
Absolut. Tar 2 minuter.
Skicka PM så jag inte glömmer :) .
Vad har du i lön innan skatt?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 397
Mottagna reaktioner
13 471
Poäng
8 917
Totalt beviljat 1.604.313

Nu inleds projekt - Minska lån/Krediter/skulder! Projekt att maximera sina lån/skulder är över nu ska vi beta av detta. Hårt jobb väntas men det ska jag nog klara av!
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 397
Mottagna reaktioner
13 471
Poäng
8 917
Inget nytt att delge här faktiskt. Min UC fortsatt skyhög. Jag kan inte börja amortera på mina skulder/krediter innan jag löst dom jävla privata delarna.
Jag kommer nog, tyvärr. Behöva året på mig att betala av alla privata skulder/lån och sen hela nästa för att "sanera" mina skulder/lån i övrigt om jag fortsätter ligga på dessa höga lönenivåer.
Jag lär åtminstone göra det ett halvår till så att ja....

Men det är riktigt jobbigt för jag är konstant back med 3-4 aktörer som jag får ringa och hålla på för jag inte har råd att betala till dom sen får jag betala dubbelt nästa månad och hela tiden hålla på så, oerhört störigt.
 

Preben

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
23 Juli 2019
Meddelanden
1 510
Mottagna reaktioner
679
Poäng
667
Inget nytt att delge här faktiskt. Min UC fortsatt skyhög. Jag kan inte börja amortera på mina skulder/krediter innan jag löst dom jävla privata delarna.
Jag kommer nog, tyvärr. Behöva året på mig att betala av alla privata skulder/lån och sen hela nästa för att "sanera" mina skulder/lån i övrigt om jag fortsätter ligga på dessa höga lönenivåer.
Jag lär åtminstone göra det ett halvår till så att ja....

Men det är riktigt jobbigt för jag är konstant back med 3-4 aktörer som jag får ringa och hålla på för jag inte har råd att betala till dom sen får jag betala dubbelt nästa månad och hela tiden hålla på så, oerhört störigt.
Hur hög är din uc risk nu?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 397
Mottagna reaktioner
13 471
Poäng
8 917
80.6% :D
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 397
Mottagna reaktioner
13 471
Poäng
8 917
...och då ska ni veta att jag har en inkomst på ca 70K i månaden. Inga anmärkningar. Inget hos kronofogden. Inga misskötta krediter och inga förfrågningar på över 2 månader.
 

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
1 276
Poäng
997
...och då ska ni veta att jag har en inkomst på ca 70K i månaden. Inga anmärkningar. Inget hos kronofogden. Inga misskötta krediter och inga förfrågningar på över 2 månader.

När dina förfrågningar blivit lite äldre och när du bettat ner krediterna (de är värst) så kommer du ha ett fint betyg igen... typ i början på nästa år!?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp